De Grote Avond keert terug met de voorstelling Peter Pan

Na twee lange jaren is de Grote Avond terug! Het Gemeentelijk Gymnasium Hilversum kan niet wachten om het iconische sprookje Peter Pan op te voeren. Getalenteerde drama-leerlingen en musici, indrukwekkende sets en kostuums en een fantasierijke bewerking van het toneelstuk. Kortom, deze grootschalige productie bezit alle elementen om een magische en memorabele Grote Avond te worden. De voorstellingen van Peter Pan zullen op 11 en 12 april om 20.15 uur plaatsvinden in Theater Singer Laren.

Gebaseerd op het beroemde toneelstuk van J.M. Barrie en aangepast door een klein team van GGH studenten, spreekt Peter Pan nog altijd tot de verbeelding. Een nieuwe generatie wordt uitgenodigd om het originele verhaal op meeslepende wijze te beleven. Het stuk zit vol van onvergetelijke figuren: Peter Pan, de jongen die nooit opgroeide; Tinkelbel, het vrolijke elfje; Kapitein Haak, de boze piraat en ten slotte de drie kinderen Wendy, Johanna en Michelle die met Peter Pan naar Nimmerland vliegen en daar piraten, de verloren jongens en meisjes, zeemeerminnen en zelfs een krokodil ontmoeten. Het is een verhaal dat ontspringt uit de fantasie van de kinderen, maar dat je ook confronteert met de uitdagingen van opgroeien en ouder worden. En eenmaal volwassen, houdt de verbeeldingskracht dan op?

Sinds 1913 wordt er jaarlijks door leerlingen van het Gemeentelijk Gymnasium Hilversum een toneelproductie opgevoerd, bekend als de ‘Grote Avond’. Elke productie is een bijzondere gebeurtenis met prachtig acteerwerk en imponerende decors en kostuums. Ook achter de schermen zijn veel leerlingen, docenten en ouders betrokken en actief om voor een uitzonderlijke uitvoering te zorgen. De afgelopen jaren werden klassiekers zoals Alice in Wonderland en De Drie Musketiers uitgevoerd, als ook het eigentijdse stuk De Golf.

Volg de tweede ster van rechts, rechtstreeks naar Theater Singer Laren voor de ‘Grote Avond’ van het GGH met de voorstelling Peter Pan! Tot ziens op 11 en 12 april!

Kaartverkoop

Wilt u een voorstelling van Peter Pan bijwonen? Bestel snel kaarten via www.gymnasiumkaartje.nl

Volg ons

Neem een kijkje achter de schermen, ontmoet de acteurs en musici, en win tickets!

Instagram @gymnasium_hilversum