Word vriend van het GGH

Ben je al Vriend van het GGH? Nee? Schrijf je dan nu in en word "Vriend van het Gemeentelijk Gymnasium". Als Vriend draag je bij aan een levendig alumninetwerk. In ons netwerk van gymnasiasten zit een schat aan ervaring, kennis en expertise. Ons gymnasium heeft vele prominenten voortgebracht die op tal van maatschappelijke terreinen actief zijn: in de politiek, kunst en cultuur, de wetenschap of het bedrijfsleven.

Vanuit de gedachte dat ‘het gymnasiumgevoel’ ons allen bindt, wil de Stichting Alumni GGH een brug slaan tussen de verschillende generaties. We stimuleren onderling contact via o.a. onze besloten LinkedIn groep en koppelen leerlingen van nu aan leerlingen van toen. We organiseren jaarlijks diverse evenementen (lezingen, debatten, concerten) die we afstemmen op de generatie. Ook stimuleren we kennisuitwisseling op allerlei manieren.

Sinds 2021-2022 is de Paul Polak Prijs, een essaywedstrijd voor leerlingen die opkomen voor onrecht en/of zich hard maken voor een maatschappelijk thema.

Met jouw financiële bijdrage ben je als Vriend extra betrokken bij de activiteiten van de Stichting en help je mee een gezond alumni-klimaat in stand te houden. Je kunt zelf bepalen hoeveel je wilt bijdragen, met een minimum van € 15 euro per jaar.

Via onze nieuwsbrief blijf je op de hoogte. En heb je zelf een idee voor een evenement, of activiteit? Of wil je je expertise aanbieden? Laat het ons weten. Je kunt altijd terecht bij één van onze bestuursleden. Of schrijf een mail aan:

alumni@ggh.nu.

Namens het bestuur van de Stichting Alumni GGH,

Michiel Haverlag, voorzitter

De Stichting Alumni Gemeentelijk Gymnasium Hilversum staat geregistreerd bij de KVK met het nummer 32141849.

Hieronder zijn Sanne Westerhout en Willem Prisse (beiden examenjaar 2013) aan het woord:

Contactpersoon

Coördinator Alumni