Zaterdag 3 juni 2023

Ben je er bij?

Beste alumni van het Gemeentelijk Gymnasium Hilversum,

Graag nodigen wij jullie uit voor het 110-jarig bestaan van onze school. De viering is op zaterdag 3 juni 2023 op de Vaartweg 54 in Hilversum van 11:30 tot 18:00.

Er zal een ‘forum’ zijn met allerlei kraampjes die in het teken staan van vroeger en nu. Ook kunnen jullie lesjes volgen bij (oud-)docenten. Het belangrijkste is natuurlijk dat we elkaar weer kunnen ontmoeten en samen herinneringen kunnen ophalen. Aanmelden kan via www.gymnasiumkaartje.nl. De ticketprijs is inclusief enkele consumpties, zoals koffie/thee, lunch, een drankje en een borrelhap.

Deel het nieuws op social media, app en bel je tijd- en klasgenoten, start de telefoonboom weer en noteer zaterdag 3 juni 2023 in je agenda. We kijken uit naar je komst!

Namens de Lustrum Commissie,

Imme Laseur

PS. Laat je netwerk weten dat je komt en deel het nieuws.

Gele kaart
Gerundium gerundivum