12 september 2024 -

Disclaimer: de website is onder constructie. Waar u leerjaarcoördinator(en) leest, gaat het om onze conrector(en) a.i.

Medezeggenschapsraad

De medezeggenschapsraad (MR) is het formele inspraakorgaan van de school. Het bevoegd gezag is wettelijk verplicht de raad afhankelijk van het onderwerp advies of instemming te vragen inzake beleidsbeslissingen. De onderwerpen staan aangegeven in het medezeggenschapsreglement. Voorts is het bevoegd gezag verplicht jaarlijks met de raad de algehele gang van zaken in de school te bespreken.

Wij stellen het zeer op prijs als u onderwerpen ter bespreking in wilt brengen, dat kan door deze te mailen aan de secretaris van de MR, Maria Glybowskaja (glybowskaja@ggh.nu) of aan de voorzitter van de MR, Arien Ritskes (amritskes@hotmail.com) .

De medezeggenschapsraad bestaat uit 12 leden, waarvan er 6 verkozen worden door het personeel, 3 door de ouders en 3 door de leerlingen. Hieronder ziet u wie er in de huidige medezeggenschapsraad zitting hebben. Eveneens vindt u hieronder het reglement van de MR.

Graag zouden wij de notulen van onze vergaderingen voor alle betrokkenen publiceren. Helaas is het niet mogelijk om deze notulen op een AVG-proof manier beschikbaar te maken via de website – en dat zou vanwege de inhoud wel moeten. Daarom zijn de notulen beschikbaar via de secretaris van de MR, Maria Glybowskaja. Mocht u interesse hebben in de notulen van een bepaalde vergadering, dan kunt u zich wenden tot glybowskaja@ggh.nu.

In het schooljaar 2024-2025 vergadert de MR op de volgende data

•         dinsdag 17 september 2024
  •         dinsdag 15 oktober 2024
  •         dinsdag 10 december 2024
  •         dinsdag 11 februari 2025
  •         dinsdag 8 april 2025
  •         dinsdag 20 mei 2025
  •         dinsdag 24 juni 2025

De agenda’s van de MR-vergaderingen worden hier gepubliceerd (ongeveer een week voor de vergaderdatum).

Namens het personeel:

•        Jacqueline Smet
  •        Marco van der Sluis
  •        Maria Glybowskaja (secretaris MR)
  • Marleen Janssen
  •        Martijn Wijma
  •        Ruud Brouwer

Namens de ouders:

•        Arien Ritskes (voorzitter)
  •        Arthur Hol
  •        Dorine Peters